10 apr. 2012

Altrat

Hej vänner!

Oj vad härligt det varit med lite extra ledighet i över påsken! Har verkligen gjort ingenting alls! Bara haft semester!.
Lite tog jag väl i för scrapping kan man ju faktiskt nästan inte leva utan tycker jag. Något nytt för mej är att altra saker. Jo, ja,  jag har naturlitgtvis försökt tidigare men har inte fastnat riktigt. Nu är det altrat som gäller- vid sidan av korten. Här under ser ni några anteckningsböcker som jag gett mej på.



Det här är min egen "arbetsbok" efter att jag satt tänderna i den! Fågeln och bokstäverna är utstansade i min Cameo.

En till:




Den sista boken ska jag förära någon som betytt och betyder väldigt mycket för mej. Den har jag använt min favoritstämpel till. Bilden är målad med Copics pennor och  ram o fågel är utstansade i min Cameo.

Det var allt för denna gång , ha det fortsatt gott i vårsolen.

Kram
Margareta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar