18 mars 2012

Long time no see!

Oj vad det var länge sedan jag uppdaterade denna sida. Det har varit en ganska händelserik senvinter på det personliga planet, men nu är den perioden förhoppningsvis förbi.
Jag har trots allt scrappat så fort jag fått en chans så här kommer några alster som skapats:
Denna parkeringssnurra altrade jag till mej själv för att ha i bilen.
Kanske blev lite väl "tuttinuttig", så jag ska göra en till, men  med lite tuffare stil.
Kan ju alltid  hoppas att parkeringsvakten uppskattar min hälsning :)). Hans/hennes dag kanske blir lite roligare.


 Ett grattiskort i lila har det också blivit. Mycket glitter naturligtvis, jag har helt snöat inne på Stickles numera.



Och nu tar vi  stormsteg mot påsken och jag hittade en så trevlig liten stämpel på Pappershuset i Hudik när jag sist var dit.
Kunde bara inte motstå denna trevliga "donna". Hon är färglagd med Copic pennor förutom byxorna som är Promarker. Copicpennor är min nya passion!


Ha det nu gott mina vänner.
Kram Margareta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar