13 feb. 2012

Vår i luften?

Vilka fantastiska dagar vi haft. Helgen har spenderats ute vid havsbandet med riseldning som tema. Stormen Gudrun medförde ju som ni alla vet att en hel del träd föll. Så även hos oss. Men nu är det snart helt rensat och fint igen.


Efter att ha dragit ris i några timmar sitter det fint med lite grillad korv och något gott att dricka till!


Sonen gjorde ett gott arbete i helgen, heder åt honom!

Nu till något annat roligt......i fredags kom mina nya stämplar...jippie,
Ser fram emot att få börja använda dom i nästa projekt, som jag inte riktigt vet vad det ska bli ännu. Något som jag däremot vet är att på Lördag har vi scrap-mara i Hudik igen.....och som vanligt så ska jag naturligtvis delta.
Här ser ni mina nya stämplar (ursäkta dålig bild):
Ha en fin vecka, det ska jag ha!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar