8 feb. 2012

Beställning

En av mina döttrar beställde ett kort till hennes  svärfar som skulle fylla 60 år.
Jaha då står man där och ska försöka få till ett kort som skulle passa en herre då!
Jag funderade och funderade tills jag kom på att jag skulle sluta att fundera så mycket och istället börja scrappa *ler*
Beslutade mej i alla fall för  att kortet skulle ha musiken  som tema då det är en mycket musikalisk herre som trakterar flera olika instrument..

Ber om ursäkt om bildkvaliteten inte är den bästa då jag fotat med mobilen.

Gångjärn och metallhörn gör kortet lite mer manligt.


Ytterligare lite metall..

Tyvär en liten otydlig bild men på stämpeln står det: Det viktiga är inte hur gammal du är utan hur du är gammal.

Det var allt för denna gång!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar