19 dec. 2011

Alla julkorten klara.

Äntligen! Nu ligger korten på lådan!
Jag har gjort drygt 20 julkort, alla olika. Efter ett tag blir man ganska trött på rött o grönt som ju är julens färger. Så jag har gjort ett par julkort med lite Tim Holtz "tuch"
                               
Här har jag använt mej av en svart cardstock (av den nyare sorten som har en färgad kärna) under stämpeln,  som jag torrembossat och sedan sandpapprat.
Insidan fick ha samma färgbas som utsidan. Jag bara älskar  TH´s metallhörn!  Så naturligtvis satte jag dit sådana!

Ytterligare ett julkort på Tim Holtz temat:

Till detta kort har jag använt mej av ett helt papper som bas (30,5 x 30,5)
Här har jag bara "vräkt" på med olika blommor, fjädrar och hampaband(som jag rivit i bitar och fått en rolig shabbig stil av). Två par "metallknoppar" fick agera stängning på kortet.
Ja mina vänner detta var två av alla julkort jag producerat i år. Det kommer flera av dem i mitt nästa inlägg.

Kram
Margareta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar