22 dec. 2011

Paus i julbestyren

Medan skinkan ligger i ugnen och innan granen ska kläs tänkte jag visa ytterligare några julkort som blivit gjorda.





 Nästa kort visar jag bara utsidan på eftersom  insidan som vanligt är lite hemlig ännu.




 Det här kortet var det första jag gjorde i år. Tror det blev klart redan i mitten av oktober.

 Jag bara älskar den lilla stämpeln med tomten som tittar fram!




Till sist ett litet shabby chick-liknande julkort med clackeleffekt. Vitmålade metallhörn för att ytterligare tydliggöra stilen.




I morse när jag gick in till mitt scrapprum för att skapa lite kom en konstigt tom känsla över mej. VAD skulle jag scrappa nu när alla julkort är avklarade?  Jag fick ingen inspiration alls så jag reste mej från stolen och gick ut igen.
Fler än jag som har frått denna känsla?
Ser fram mot att inspirationen ramlar över mej igen nu i mellandagarna när man har lite tid över.
Lovar att visa Er om jag lyckas prestera några nya alster på julledigheten. Annars får ni stå ut tills nästa år.

Julkramar
Margareta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar