11 apr. 2011

Smått o gott

Det känns att det är vår i luften, eller hur? Tyvär så medför det för mej mindre tid till att scrappa. Det är båtar som skall vaxas o städas eller ved som ska sågas och klyvas. Men något litet ska jag väl kunna visa Er.
Jag har t ex använt mej av restpapper för att tillverka ett grattis kort:

Jag ber om ursäkt för att färgerna inte talar riktigt sanning, kortet går i gråa nyanser.
Jag har som jag tidigare sagt använt mej av "gammalt" material som: guldstickles, blommor och band. Med lite Paper Pen så gjorde jag några halvpärlor. Martha Stewarts punch passade bra till kanterna tyckte jag. För att kanterna skulle synas lite bättre så chalkade jag dom i brunt. På insidan använde jag mej av dubbelhäftande tape som jag embossade i vittför att få till ramen. Jag har inte skrivit något i kortet ännu, vi får se vem som får det.

Vill Ni inte använda gammalt material kan Ni kika in till Kristinas Scrapbooking och kolla in vårens nyheter. Oj oj oj va´mycké vackert hon har!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar