17 apr. 2011

Oj vilken gårdag!

Vilket fantastisk dag det blev !
Mellan 20 -- 25 scrappare träffades i Hudik igår och hade en Påsk-Mara.
Jag fattar inte vart tiden tar vägen?
Nå nog om detta, nu till vad jag åstadkom:

Vår första utmaning, vi fick dessa papper, vellum, och det gröna bandet samt en LO.                               
Jag gjorde ett eget blomsterarrangemang och använde Tim Holtz nya färdiga alfabet till min banner


Nästa utmaning var en LO som vi fick använda oss av vilka papper vi ville för att göra, jag tog mitt vackra kort på lilla Signe och resultatet ser ni här:
Krisitnas Scrapbooking kan ni läsa mer om denna layout.

Sedan till den sista utmaningen och kanske den svåraste. Temat var sommar.Vi fick inte använda oss av mönstrat papper och färgerna gult blått och grönt skulle ingå! Måste erkänna att dessa färger inte hör till mina favoriter men är det en utmaning så är det!

Nu fick jag användning av mina Tim Holtz masker, jag älskar dom! Jag distressade i grön ock gult och gjorde den ovala ramen i blått.
Även blommorna distressade jag i grönt och "duttade" i vanlig ordning
på lite stickles också.

Lite bling-bling på ramen fick avsluta skapandet.

Ja mina vänner, ha nu en fortsatt skön söndag och förbered Er inför en ny arbetsvecka.
Ha det gott

2 kommentarer:

  1. Vilka Härliga Alster du har gjort!!!!
    Jag missar alltid scrapmaran - både i Hudik å i Ljusdal....ser det alltid försent.
    Men nån gång ska jag väl lyckas pricka in det.

    SvaraRadera
  2. Jag kan se till att du får ett informationsblad skickat till dej via mail. Där ser du vad man planerar att arrangera. Nu blir det väl inget förrän till hösten, men då bliré en hel del igen!
    Roligt att du gillade mina alster!

    SvaraRadera