29 maj 2011

Long time .............

Oj vad länge sedan jag lade ut något på min blogg. Känns som om tiden inte riktigt räcker till ibland. Fast jag tror att det egentligen handlar om att organisera och prioritera, hmm ska nog försöka skärpa mej.
Jag har i alla fall inte legat på latsidan när det gäller korttillverkning. Tyvär så är det så att mottagarna har ännu inte fått ta del av de kort som jag gjort på beställning ännu. Jag har ett studentkort som jag gjorde för att ha som visningskort. Det är meningen att det ska passa till en kille:

Motstående sida har samma färg men är för tillfället helt tom men jag har nog en kandidat på lut...............

Om ni vill se andra inlägg jag gjort så besök gärna Kristinas Scrapblogg där jag är en av DT-gänget.
Kram
Margareta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar